MAŁE DZIECKO

RADY I PORADY

PRZEDSZKOLE

KĄCIK NAUCZYCIELSKI

ZAPYTANIA O PRZEDSZKOLA I OPINIE , KLUBY oraz ŚWIETLICE

Forum > ZAPYTANIA O PRZEDSZKOLA I OPINIE , KLUBY oraz ŚWIETLICE > Klub malucha w Szczecinie na Bezrzeczu,
rozpocznij nowy wątek   |  lista wątków  |   lista kategorii  

Autor: MagdaR. 29.01.2009 12:35  
Klub malucha w Szczecinie na Bezrzeczu,
Mam pytanie. Myślę o otwarciu Klubu Malucha dla dzieci od 2,5 do 5 lat w klubie byłby realizowany (oczywiście dla dzieci w wieku przedszkolnym) program nauczania przedszkolnego, jestem z wykształcenia pedagogiem i myślę o przyjęciu do pracy osób z odpowiednimi kwalifikacjami. Klub będzie otwarty w godzinach od 7 do 17- tej. Czy taki Klub przyda się w tej lokalizacji ?
Proszę o odpowiedź na mail'a lub telefon nr 500107141
pozdrawiam
MagdaR
wyślij odpowiedź

Autor: Karolina 29.01.2009 16:02  
Odp:Klub malucha w Szczecinie na Bezrzeczu,
Ja jestem bardzo zainteresowana takim rozwiązaniem. Z koleżankami poszukujemy klubu, przedszkola gdzie można byłoby zostawić nasze Maluszki codziennie na parę godzin. Chodzi nam o to aby dzieci pobawiły się razem, nauczyły się, że nie zawsze jest Mama pod ręką i miały kontakt z innymi dziećmi....
Nie wiem jak duże Pani planuje grupy, ale 3 dzieci jest już chętna.chętna.
Ach, nie dodałam, że nasze Maluszki mają teraz niecałe 2 latka. Jeśli się pani zdecyduje, to proszę o informację
wyślij odpowiedź

Autor: MagdaR 29.01.2009 21:24  
Klub malucha Szczecin, Bezrzecze
Jestem jeszcze w trakcie poszukiwania lokalu musi on spełniać odpowiednie normy sanitarne i p. pożarowe. Cieszę się że są chętni i obiecuję że jak tylko coś się uda dam znać na forum
pozdrawiam
MagdaR
wyślij odpowiedź

Autor: MS 10.02.2009 11:05  
klub malucha/ przedszkole
Ja rownież jestem bardzo zainteresowana, ale czymś bardziej na kształt przedszkola. Moja córcia ma niecałe 2 latka i już rozglądamy się za jakimś przedszkolem.
wyślij odpowiedź

Autor: MagdaR 13.02.2009 11:29  
do MS