MAŁE DZIECKO

RADY I PORADY

PRZEDSZKOLE

KĄCIK NAUCZYCIELSKI

INNE RÓŻNE TEMATY I WĄTKI

Forum > INNE RÓŻNE TEMATY I WĄTKI > Psycholog dziecięcy - porady
rozpocznij nowy wątek   |  lista wątków  |   lista kategorii  

Autor: E.K. 02.09.2010 16:54  
Psycholog dziecięcy - porady
Witam,

Jestem początkującym psychologiem dziecięcym, a obecnie z racji poszukiwania stałego zajęcia mam trochę wolnego czasu. Chętnie, w miarę mojej wiedzy i doświadczenia, udzielę porad psychologicznych rodzicom na forum.

Pozdrawiam,
E.K.
wyślij odpowiedź

Autor: adela k. 08.09.2010 14:51  
3latek agresywny
Witam.Bardzo bede zobowiazana jak udzieli mi pani kilku rad wlasnie dotyczacych dziecka.