MAŁE DZIECKO

RADY I PORADY

PRZEDSZKOLE

KĄCIK NAUCZYCIELSKI

O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK

Forum > O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK > praca w przedszkolach niepublicznych
rozpocznij nowy wątek   |  lista wątków  |   lista kategorii  

Autor: eulasma 12.09.2013 21:50  
praca w przedszkolach niepublicznych
Pracuję w przedszkolu niepublicznym, jestem nauczycielem, jest tylko jedna grupa narazie 17 dzieci od 2-4 lat). Przychodzę rano sama otwieram po 6, robie im śniadanie zanim jeszcze zaczna się schodzić czyli muszę być przed dziećmi żeby zdążyć chyba że później zostawię je same. Szykuje sobie wszystko do śniadania, które jest o 9. Robię zajęcia poranne, zabawy itd, o 9 daję tej całej grupie śniadanie, sprzątam po nim, wynosze naczyczynia do kuchni (cały czas jestem sama), o 10 przychodzi koleżanka, która nie ma przygotowania pedagogicznego. Do 14.30 pracuje, kiedy ja wychodzę po 8 godzinach ona zostaje sama z dziećmi do 18. Nie wspomne już o tym, że też musze zmieniać papmersy, wycierać pupy itd. Kiedy ja jestem w pracy od 10-18 wtedy po leżakowaniu sprzątam leżaki, ubieram dzieci bądź też pomagam tylko, chowam posciel, w tym czasie jedni już jedzą podwieczorek, inni chcą pić, ktoś krzyczy że zrobił kupe, ktoś jeszcze nie wstał i trzeba go ubrać i nie wiadomo w co ręce włożyć. A jak już wszystko posprzątam po podwieczorku i leżakowaniu to już mam dość, a poza tym dzieci już rozchodzą się do domu więc jakieś zajęcia popołudniowe odpadają. Poza tym prowadzenie różnych spraw należących do "p. dyrektor", czyli wysługiwanie się mądrzejszym od siebie... (która nawet nie przebywa w placówce) i kto mi powie, że moje stanowisko nazywa się nauczyciel??? :( mam dość... i nie ma żadnego światełka i nadziei że coś się zmieni :( Czy nie uważacie, że to jest wykorzystywanie? opowiedzcie drogie panie o swoich obowiązkach w przedszkolu niepublicznym i ilości personelu w grupie no i zarobkach. pozdrawiam i zapraszam do konwersacji
wyślij odpowiedź