MAŁE DZIECKO

RADY I PORADY

PRZEDSZKOLE

KĄCIK NAUCZYCIELSKI

O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK

Forum > O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK > Pomocy!!!
rozpocznij nowy wątek   |  lista wątków  |   lista kategorii  

Autor: Aneta Oligarska 14.05.2011 21:37  
Pomocy!!!
Mam spory problem, dzięki któremu moja praca stała się koszmarem. Jestem pomocą nauczyciela i pracuję pierwszy rok w przedszkolu. Pracuję z dwiema paniami nauczycielkami i pomocą techniczną, w grupie mamy 25 dzieci. Problem polega na tym, że pod moim adresem padły oskarżenia o agresywne odnoszenie się do dzieci. Oskarżenia te są bzdurą. Nigdy żadnemu z naszych dzieciaków nie zrobiłam krzywdy, za to często jestem świadkiem agresji jednej z nauczycielek. Pewnego dnia pani dyrekor wezwała mnie do siebie i stwierdziła, że rodzice się na mnie skarżą. Kiedy powiedziałam, że to nie ja jestem agresywna tylko pani nauczycielka, dyrektorka stwierdziła, że to nie jest możliwe bo ta pani pracuje w placowce już x lat a ja jestem nowa, więc to na pewno ja. Pare dni po tej rozmowie złamałam nogę i byłam na zwolnieniu, po powrocie do pracy dowiedziałam się, że zarzuty o agresję tym razem padły na drugą nauczycielkę, również nową w placówce. Tym razem chodziło o wiązanie dzieci i zaklejanie buzi taśmą klejącą! Zdarzenie podobno widziała pani techniczna - najlepsza koleżanka agresywnej nauczycielki. Obie panie i techniczna i agresywna nauczycielka zostały zatrudnione na zasadzie "po znajomości". Nauczycielki ciotką jest kadrowa a technicznej matką jest kucharka, więc one mają "plecy" i ludzi, którzy wciąż i wciąż świadczą o niewinności nauczycielki. Kiedy zwróciłam uwagę pani technicznej na zachowanie nauczycielki, ta odpowiedziała "oj, bo ona taka trochę nerwowa ostatnio". Zachowanie pani technicznej zaskakuje o tyle, że do nas do grupy niedawno dołączył jej syn. Nie wiem co zrobić. Interwencje u pani dyrektor nie wchodzą w grę, bo jako "nowa" nie mam nic do gadania. Nigdy też nie udało mi się nagrać takiej sytuacji n