MAŁE DZIECKO

RADY I PORADY

PRZEDSZKOLE

KĄCIK NAUCZYCIELSKI

O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK

Forum > O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK > Nauka głoskowania w 5-latkach
rozpocznij nowy wątek   |  lista wątków  |   lista kategorii  

Autor: Ewelina Mrozik 04.12.2010 20:39  
Nauka głoskowania w 5-latkach
Witam, jestem studentką zintegowanej edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej. Moje dziecko aktualnie jest przedszkolakiem grupy III (pięciolatki). Parę dni temu mieliśmy zebranie rodziców oraz indywidualne rozmowy z nauczycielem, podczas których zostaliśmy poinformowani o postępach dzieci odn przygotowania ich do gotowości szkolnej. Jak się okazuje Pani największy problem ma z nauczeniem dzieci głoskowania, prosi o pomoc rodziców. Nie jestem jeszcze ekspertem w tej dziedzinie, ale wydaje mi się że głoskowania dzieci powinny uczyć się po poznaniu literek. Moje wątpliwości dodatkowo wypływają z faktu iż nauczycielka mojego dziecka jet niedoświadczona, co prawda pracuje w tym przedszkolu juz jakis czas, jednak do tej pory przychodzila do pracy na godziny ''dodatkowe'' czyli od 12.30, a dopiero od tego rokyu zajęła się nauczaniem z prawdziwego zdarzenia. Z tego co do tej pory wyniosłam z uczelni wnioskuję że dziecko najpierw dokladnie powinno poznac kazda literkę a dopiero gloskowac wyrazy. Mam rację?
wyślij odpowiedź

Autor: ja 05.12.2010 16:15  
głoskowanie