MAŁE DZIECKO

RADY I PORADY

PRZEDSZKOLE

KĄCIK NAUCZYCIELSKI

O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK

Forum > O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK > Nauczyciel przedszkola = przedszkolanka. ZGROZA !!!
rozpocznij nowy wątek   |  lista wątków  |   lista kategorii  

Autor: anuszkamian 17.06.2010 17:53  
Nauczyciel przedszkola = przedszkolanka. ZGROZA !!!
Jestem nauczycielem mianowanym 10- letnim stażem pracy i bardzo irytujący jet dla mnie fakt, ze rodzice nazywają nas PRZEDSZKOLANKI !!!
Przedszkolak jest to chłopiec który uczęszcza do przedszkola, natomiast Przedszkolanka to dziewczynka która chodzi do przedszkola.
My jesteśmy nauczycielami po wielu trudnych latach studiów oraz egzaminów na stopień nauczycielski!!! Mamy takie same wykształcenie jak Panie w szkole ale to one noszą miano nauczycielek !!! Nazywanie nas tak to obraz i brak szacunku !!! oraz nie docenianie naszej bardzo ciężkiej pracy nieraz z dziećmi których jest po 30 w grupie !!!

RODZICE NAUCZCIE SIĘ TEGO W KOŃCU !!! MY NIE JESTEŚMY PRZEDSZKOLANKAMI !!!!!
wyślij odpowiedź

Autor: nauczyciel wychowania przedszkolnego 17.06.2010 19:38  
Dla mnie osobiście słowo "przedszkolanka" jest prymitywne i nie powinno go być w użyciu.Używają go osoby zacofane, uparte mało wiedzące na temat naszego wykształcenia i pracy.Wymagania w stosunku do nas mają ogromne, ale szacunku - zero.Cóż niektórym klapki na oczach chyba po prostu przyrosły i nic poza nimi nie widzą.
wyślij odpowiedź

Autor: ... 24.06.2010 10:38  
hi hi hi
Wyśmiewam to. Proszę poszukać sobie dobrego terapeuty.
wyślij odpowiedź

Autor: nauczyciel wychowania przedszkolnego 24.06.2010 17:00  
hi, hi, hi
Masz coś z głową to faktycznie terapia śmiechem może coś ci pomoże.Tacy ludzie wiesz o co mi chodzi śmieją się często bez powodu.
wyślij odpowiedź

Autor: ... 25.06.2010 23:01  
ha ha ha