MAŁE DZIECKO

RADY I PORADY

PRZEDSZKOLE

KĄCIK NAUCZYCIELSKI

O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK

Forum > O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK > problem
rozpocznij nowy wątek   |  lista wątków  |   lista kategorii  

Autor: Daria Wasiłowska 31.05.2009 22:31  
problem
Witam serdecznie. Jestem nauczycielką przedszkola. Dotychczas wiodłam radosne życie zawodowe z niemałymi sukcesami, uwielbieniem ze strony dzieci oraz rodziców, licznymi akcjami, imprezami organizowanymi przez siebie. Praca z dziećmi = moje życie. Nie przypuszczałam, a jednak zawiódł mnie mój niepoprawny optymizm i niestety nadgorliwość. Ponieważ w mojej placówce trzeba wykłócać się z woźnymi o konieczność chwilowego (np. potrzeba fizjologiczna nauczyciela) zostania z dziećmi, dwa dni temu postanowiłam już się nie prosić i opuściłam salę na 3 minuty z częścią grupy, by przeprowadzic próbę kroków tańca konkursowego. kilka osób zostało przy stolikach, niestety równowagę rozchwiał przeraźliwy kryzk chłopca, który postanowił położyć się na stolikczku zabawkowym dla lalek, drewnianym...