MAŁE DZIECKO

RADY I PORADY

PRZEDSZKOLE

KĄCIK NAUCZYCIELSKI

O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK

Forum > O PRACY PRZEDSZKOLI I NAUCZYCIELEK > Przedszkolne kary
rozpocznij nowy wątek   |  lista wątków  |   lista kategorii  

Autor: Basia Nowakowska 27.04.2009 22:54  
Przedszkolne kary
Witam,chciałabym zapoznać sie z opinią innych mam lub pań przedszkolanek na temat kar za złe zachowanie w przedszkolu.Moja 5-cio letnia córeczka kolejny raz powiedziała mi,że jej grupa nie była na placu zabaw(pogoga była bardzo ładna)ponieważ niektóre dzieci z grupy były niegrzeczne.Czy tak powinno być by karą miało być siedzenie cały dzień w dusznej sali całej grupy dzieci.
wyślij odpowiedź

Autor: miwues 28.04.2009 09:17  
Moim zdaniem kara zastosowana źle.
wyślij odpowiedź

Autor: nauczycielka 28.04.2009 17:29  
Przedszkolne kary
Jestem nauczycielką i nie lubię oceniać i krytykować innych nauczycielek, bo wiem jaka trudna jest nasza praca a mało kto to docenia i jesteśmy ciągle krytykowane. Ale w tym wypadku nie ma mowy o karaniu dzieci w ten sposób - kilkoro dzieci było niegrzecznych więc cała grupa ma karę i nie idą na dwór.Ja wyciagam taki wniosek, jeżeli ich pani stosuje takie kryteria to one nie wyjdą na dwór do końca roku, bo przecież codziennie ktoś jest niegrzeczny - chocby nie wiem jak tłumaczył dzieciom to na niektóre dzieci nie ma sposobu i broją ciągle.Jeżeli dziecko jest w przedszkolu zapisane na 9 czy 10 godzin powinno na dworze przebywać 2 godziny dziennie , taki jest przepis. Gdy pogoda nie jest zbyt sprzyjajaca ten czas ograniczamy czasami do 20-30 minut.Naszym obowiązkiem jest wychodzenie z dziećmi na dwór, a teraz kiedy jest tak cudownie szybciej przeprowadzamy zajęcia,żeby przed obiadem dłużej pobyć na powietrzu. Może ta ich pani nie lubi słońca, ale to nie argument. Proszę zapytać nauczycielki czy dzieci wyjdą na dwór, może Pani np. powiedzieć,że córeczka mówiła ,że bardzo zazdrości innym dzieciom bo one wychodza na dwór, napewno da to nauczycielce powód da zas